Tuesday, August 30, 2005

Alastulokontaktit..

..toimii nyt treeneissä 100 prossaa! Puomilla juoksen koko matkan, käskytän alastulo-osiolla ja treeneissä seisautan ja palkkaan kontaktille. Aalla otan tässätyksellä käteen ja keinulla suullinen seis-käsky. Olen miettinyt mikä siinä on kisoissa mättänyt,omaa kisajännitystä olen miettinyt syyksi. Nyt mielikuvaharjoitteella olen sisäistänyt asian, katotaan miten toimii sunnuntaina. Myös se, että liian heppoisin perustein olen aina metodeja muutellut. Lisäksi tosiasia on, että Rissa on kuriton.. Nyt ollaan treenattu tottelevaisuutta ja järkevästi olen koiraa paineistanut, vaatinut tekemään töitä ;)Vieläkään "tässätykset" ei mulla ole tarpeeksi tehokkaita, mokoma vaan räksyttäen sinkoaa ohi. Toistoja, toistoja vaan lisää...

Kouvolassa ensi sunnuntaina on mun eka startti kolmosluokassa! Hyvällä sykkeellä omaa suoritusta tekemään (vai miten se mantra nyt oikein meni..)Nyt ainakin on hyvä fiilis, olen treenannut tarpeeksi(sitkeästä flunssasta huolimatta)

Lauantaina ohjaan Sannan pumiPikiä ja nähtävästi Riikan Kikiparsonia. Hienoja koiria molemmat!
Jännittää muttei stressaa :D

No comments: