Wednesday, April 07, 2010

hölkkää ja hyvää mieltä

Kevät tuntuu nyt tulevan vauhdilla, ihanaa! Olen nyt käynyt kolmisen kertaa viikossa 30-40 minuutin hölkkälenkillä. Jotenkin tuntuu, ettei minkäänlaista kunnon kohenemista ole tullut aikoihin, aina vaan tuntuu yhtä rankalta. Intervallitreeniä on tullut pakostakin, meiän kohta 4vee pyöräilee ja yritän pinkoa mukana yrittäen estää kamalimmat ilmalennot...

Tänään tosi pikaisesti Sarin kanssa Marian hallilla. Aata ensin täppä-targetilla, jäin ite taakse ja tai kauemmas sivusuunnassa ja Sari palkkas nopeista alastuloista. Muutaman toiston jälkeen target pois, loput ihan yhtä priimaa, jäi hyvä mieli ;)

Mikkelin kisoihin 18.4. aattelin ilmottautua. Meillä tuli Kotkassa SM- ja karsintanollat täyteen, nyt vaan nautiskellaan ja haetaan oikeaa asennetta!

3 comments:

Anonymous said...

Hyvä te. Onnea nollista ja siitä, että pääsette SM:iin. Ei tartte paineella hakea niitä nollia sitten. Mulla täällä 11 vkoa vanha walesinarttu :) Papusta tulee kova menijä. Se on mahottoman vilkas ja täpäkkä tyttö. -Hanna

jaana said...

umppa, soita mulle, mulla ei oo sun uutta nro puhelimessa :) !
t.miselin emo

Rissanen & Ryyni said...

Oih! Laita Hanna Papun kuvia mulle!