Friday, May 06, 2011

P-Hau5.5.11

Tuomarina Muotka. Eka rata oli kiva, sai paukuttaa menemään. Rissa oli ihan tulessa ja meni hienosti. Mullakin jalat toimi, pieni jäätyminen kun olinkin yllättäen koiran edellä..? En ottanut riittävästi haltuun kun oma sijoittuminen oli niin hassu, koira lähti käsistä-HYL. Yks hienoimpia ratoja pitkään aikaan kuitenki. Maisa-parson ja Sanna saivat ekalta radalta kolmannen sertin, paljon onnea!!
Toka rata kans virtaava. Keppien aloitus avokulmaan ja Rissa ampui sinne kuin ohjus! Hieno rata tämäkin, ainut pieni mutta riittävä moka kun en ehtinyt mennä törkkäämään tarpeeksi takaakiertoon ja Rissa puski mun ja esteen välistä hypyn vikapäin. Rissasen kanssa oli tosi kiva mennä, FLOW! Olen vilpittömän kiitollinen, että Rissa on huippukunnossa vielä 8 vuotiaana ja saan sen kanssa vielä kisata.

Makseilla tuomarina Savioja. Jännitin oudon paljon Rallin kanssa kisaamista. Onhan se helppoo kun on BC... Olin ihan varma, ettei Ralli jää lähdössä. Se riekkui ja huusi ihan hulluna enkä saanut siihen mitään kontaktia. En vaan tajunnut, että sillä oli kiire töihin: kun naksautin valjaat pois se oli kuin eri koira! Ralli teki hyvin töitä, oli vähän vieraskoree eikä rallatellut. Keppien jälkeen luki mun huolimattoman näytön vippaukseksi, en käsitä miten Ralli pelasti tilanteen eikä hypännyt vika suuntaan mun huitomisasta. Yleisöä nauratti ja niin nauratti minuakin, päätin taistella loppuun asti. Kyllä kannatti, yllätyksekseni tulos olikin nolla! Toka rata kans makee. Alussa tuli tyhmä kielto, kun otin liian kaukaa tokan hypyn ja Ralli ei lukinnutkaan sitä. Muuten puhdas rata, ehdin jopa tekemään KAIKKI valssit sunnitellusti (ja tämä on mulle sama kuin nollavoitto monelle!). On se hieno pieni, kontaktit sairaan makeet, nopeat ja täsmäliset on-offit. Ja rimat pysyi ylhäällä ;)

Oli tosi hyvä fiilis ja mulla oli latinki ja asenne kaikilla neljällä radalla kohdallaan. Tälläisten reissujen jälkeen taas muistaa pitkään miksi sitä treenaa esteillä (ja korvien välissä) niin paljon. Ja aksakamut on kyl huippuhauskaa seuraa! Lisää limskaa!

No comments: