Tuesday, December 20, 2011

We're getting Faster, Harder, Ryyster!

Oreniuksen valmennuksessa: Mun niistoihin tuli viimein tolkkua. Niissä ollut mulla ajoituksessa ongelmaa, nyt toimii hienosti. Ryyni on alkanut jo vähän lukemaan rataa, joskin on herkkä ohjaukselle (ja sen puutteelle?). Liikkeelle lähtöjä mun treenattava ja kestävyyttä myös. Ryysterin paikallaan istumiset lähdöissä oli loppua kohden ihan kamalaa vääntöä. Kiitos Passonessille videoinnista! Oli kyl taas niin huipputreeniä! Mulla on taas vahva usko meidän tekemiseen. ja siitä kömpelö aasinsilta bloggauksen otsikkoon ;)

Monelle on musiikki tärkeä osa kisalatinkia. Mulle se nyt on ollut aina ihan sama mitä humppaa autoradiosta tulee ja en ole kokenut tarvetta nostattaa tai tasata fiilistä kisoissa musiikilla. Mun piti omaan koulutukseeni liittyvänä tehtävänä miettiä musiikkia mielialojen luojana, valita tsemppiräyhää, kutumusiikkia jne. Ja vaikka toi skuutteri ei ole vieläkään kolahtanut tälle vanhalle runotytölle, niin nostaattaahan tän sanoma!!


"FasterHarderScooter"
Yeah, request
I want everybody as close to the stage as possible!
Get that speed!
We're going back to the heavyweight jam!

Let's go out for a walk to the other side
Get the sound, join the crew and you feel alright
No more fiction - go back to reality
It's the message so listen and you will see
No illusion - the spirit is what you feel
Get the volume tonight you can make it real
I explain once again we won't let you down
We can't stop going on that's what I pronounce

Faster, harder, Scooter - we're getting
Faster, harder, Scooter - we're getting
Faster, harder, Scooter - we're getting
Faster, harder, Scooter
Yeah!

Alright crew, enjoy this track! Yes! Aah!

No comments: